26 Haziran 2010 Cumartesi

Candan.

Bugün yolda giderken eski albümlerimi karıştırıyordum. Candan Erçetin albümü geldi elime. Başlattım ve dinlemeye başladım..
Söööz vermiştiiin banaaaa... işte o ses..!

Candan Erçetin, bu ülkedeki en kaliteli sanatçı deseler buna itiraz etmem.
Ses,görüntü, asalet ve daha birçok şeyi barındırıyor. İyi ki böyle bir sanatçıya sahibiz.

Ve benim en derinden etkileyen şarkısı "söz vermiştin" i paylaşmak istiyorum.
Söz verenler ve gidenler bıraktıkları miraslarıyla birlikte kederli yılları yıkarlar eski aşkları üzerine..

Kaç yıl geçti bak hala
Son bakışın miras bana
Saklı duruyor ne fayda
Bıraksaydın solsaydık

Son kısım..

Bir zaman bir yerde
Buluşuruz yolu yok bunun
Kavuşuruz yolu yok bunun
Görülecek günü geldikçe

Acı çeken ve çekmiş tüm bay ve bayanlara gitsin ....

Candan Erçetin-Söz vermiştin

Hiç yorum yok: