14 Nisan 2010 Çarşamba

bodoslama dalmak

Blogların arasında kaybolduğum bir dönemde açtığım 4-5 blogtan hepsini yoğunluk yüzünden bırakmıştım. Ayrıca neden onca blog açtığımı şu anda anlamıyorum.


Bu yazının bir gelişme bölümü yok, direk sonuca gidicem..

Popüler bir meta elimize geçtiğinde ona bodoslama dalmamamız gerekir. Aslında bundan bir kaybım oldu mu? Hayır..

GEnişçe Bir Dipnot:

Offf ,blog yazısı yazmayalı iyice paslanmışım. Reha Erus gibi hissettim kendimi.

Bir kaç boşluk daha bırakırsam gayet geniş kapsamlı bir yazı gibi görüneceğinden şüphe etmeye başlayacağım (gülüşmeler[ama kendi kendine]) ..

Neyse ki gazeteci değilim.. Blogların ilk girdisi genellikle merhaba, (sanki bi anda binlerce kişilere hitap edecekmiş gibi) ile başlar. Ben epey deneyimli bir yazar olduğumdan(öhöm) buna gerek duymadım..